Olen kai ollut tosi kiltti, kun olen saanut hienoja lahjoja. Tai voisi näitä kai kutsua vaihtokaupoiksikin .

Sarilta sain aivan upeita korvakoruja. Otin paremmalla ajalla vähän parempia kuvia. Se eilinen oli aika pohjanoteeraus . Näistäkin viimeinen epäonnistui, joten saatte huomenna taas uuden kuvan!

Kukan malliset on tehty aivan minua ajatellen ja yritän olla niiden arvoinen puutarhanhoitaja . Sinivihreät sain pitsineuletakkini kaveriksi ja oranssinpunaiset käyvät väritykseeni aina. Täytyy sanoa että Sari on kyllä tosi taitava korujen tekijä. Minulta ei suju pikkutarkka työ ollenkaan ja nuo lentäisivät nurkkaan alta aikayksikön! Vastalahjaksi lupasin tehdä huopatossut ja pääsenkin aloittamaan niitä jo tänään, kun esikoisen paidasta loppui lanka kesken enkä ennätä tänään ostamaan lisää. Jos tossuista tulee sopivan kokoiset, saan ne alkuviikosta postiin. Kyllä nyt onkin jo niin kylmää että huopatossut tulevat tarpeeseen .

Olen kokonaan unohtanut blogata huivin, jonka sain Ertzulta jo viime viikolla. Lähetin hänelle muutaman kerän Teddyä ja sain paluupostissa puuvillaisen pitsihuivin. Minulla ei ollutkaan ennestään yhtään puuvillaista pitsihuivia. Tämä on mukava harteilla silloin kun ei ole vielä ihan villahuivikeli.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille. Ehkä viikonloppuna pääsen näyttämään kuvia esikoisen superpaksusta poolosta.