Osallistuin Novitan Neulomossa joululahjavaihtoon ja sain paketin Kisan kuopukselta. Kiitos, paketti oli todella mieleinen ja niin kauniisti paketoitu .

Olen suunnitellut tekeväni pipon punaisen ulkoilutakkini kanssa käytettäväksi, mutta minulla ei ole ollut sopivaa lankaa. Nyt on - ja olen ihan vähän aikaa sitten nähnyt jossakin juuri sellaisen mallin jonka haluan tehdä. Pitää vielä löytää missä se "jossakin" on, niin voin alkaa neuloa pipoa . Pakettissa oli myös ihastuttavia puunappeja ja kiva handmade -kyltti, kauniisti pakattuja ihanan tuoksuisia tuikkukynttilöitä ja Fazerin Sinistä. Se on aina yhtä hyvää.

Tässä vielä lähikuva hienosta kyltistä. Taustalla näkyy miehen minulle antama lahja: Eppu Normaalin Mutala.

Minä lähetin lahjan Tanjan taideblogiin: lampaanvillalankaa, sukkapuikot, heijastin, nauhoja, helmiä ja lautasliinarenkaat (ei minun tekemiäni).

Joulupäivä on meillä jatkoa jouluaatolle ja menee kotona oleskellessa. Aamupäivällä oli kaunis ilma ja ehdimme ulkoilla ennen kuin alkoi taas tuulla ja pilvistyä. Huomenna on esikoisen 13-vuotispäivä ja hän halusi viettää syntymäpäiväänsä - yllätys yllätys - Ilmailumuseossa . Taidan ottaa neuleen mukaan ja istuskella kahviossa. Tämä on nimittäin kolmas tai neljäs kerta kun käymme Ilmailumuseossa tänä vuonna.