Yritin esittää esikoiselle, että virkkaisin Salamalle kirkkaanvärisen kukan jonka voisimme kiinnittää sen selkään vapaana ulkoilun ajaksi. Poika tyrmäsi ajatuksen välittömästi (Salamahan on UROSkonna), mutta kirjasta Anna kaikkien kukkien kukkia hän bongasi tällaisen tammenlehden jonka toteutin räikeimmästä löytämästäni langasta: esikoisen aikanaan ostattamasta Valovillestä. Tämä näkyy pidemmässäkin ruohossa -.on testattu . Kiinnitin kukan napilla vanhaan kuminauhanpätkään, mutta konna sai sen jo pari kertaa irti ahtautuessaan pusikossa eteenpäin. Pitäisi keksiä parempi kiinnityskeino, koska Nalleteippi ei kuulemma tule kuuloonkaan .

Minä olen ollut reippaana tyttönä töissä tänään ja yllätyin työhuoneeni viileydestä. Olin nimittäin varautunut käymään lounastauolla suihkussa . Suihkua olisi tarvittukin myöhemmin päivällä, sillä työkaveri tuli pyytämään minua hakemaan tavaraa joka oli toisessa rakennuksessa viimeviikkoisen konferenssin jäljiltä. Minulla kun on talon suurin auto . Niitä tavaroita olikin sitten vähän enemmän... Kaksi autolastillista tuli täyteen, mutta toisen lastin kantamiseen en enää osallistunut - onhan talossa miehiäkin. Toimin vain kuljettajana. Silti ette kuule valituksen sanaa suustani. MInä nautin helteestä .

Nämä kaverukset olivat vähän väsähtäneitä. Nuuska makasi nurmikolla enää puoliksi varjossa ja Dessi levytti keinun alla.

Luulisin että tässä on minun lisäkseni toinen helteestä nauttija.

Olenkohan ollut edellisessä elämässäni chili .