Sain blogista Enkulin käsityöt hienon tunnustuksen. Kiitos .

Minun pitäisi jatkaa tätä seitsemälle blogiystävälle ja kertoa itsestäni seitsemän asiaa .On niin vaikea valita kenelle jatkaisi, joten jokainen voi halutessaan ottaa tunnustuksen mukaansa.

1. Olen teen suurkuluttaja ja lempijuomani on rooibos.

2 . Tykkään asua maalla, mutta haluaisin voida kulkea bussilla tai junalla töihin. Mieluiten kuitenkin kävelisin tai pyöräilisin työmatkat. Pieni ristiriita, tiedän .

3. Olen eläinhullu.

4. Minulle "oma aika" merkitsee aikaa perheen kanssa - ja myös käsitöiden parissa.

5. Hiukseni ovat kovin itsepäiset ja kampaukseni on aina enemmän tai vähemmän räjähtäneen näköinen.

6. Pidän lautapeleistä, ja lasten ja minun tämänhetkinen suosikki on Menolippu Pohjoismaat.

7. En osaa ommella - enkä edes ole kovin innostunut opettelemaan .