Sain Roinalta tunnustuksen. Suuri kiitos siitä .

"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat."
 
1. Milloin aloitit blogisi?
Tämän blogin aloitin 1.1.2010 ja sitä ennen bloggailin Novitan sivuilla vajaan vuoden.

 

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Käsitöistä olisi tarkoitus kirjoittaa, mutta välillä vähän rönsyilee. Kategorioita on tullut jatkuvasti lisää ja aika moni juttu menee kohtaan "yleistä". Viime aikoina tapeetilla on ollut erityisesti vesivahinko ja sen aiheuttama remontti. Myös lasteni eläimet esiintyvät blogissa melko usein.

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Se että täällä esitellään minun käsitöitäni .

 

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

Halusin kirjata neuleeni ja virkkuutyöni yhteen paikaan. Novitan blogin jätin melko pian, koska käytän yhä vähenevässä määrin Novitan lankoja. Vasta myöhemmin liityin Ravelryyn, mutta päätin jatkaa blogin pitoa, koska täällä voi kirjoitella kaikesta muustakin. (Tämä vastaus ei kyllä ihan osu yhteen kysymyksen kanssa, mutta menköön näin perjantaina.)

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

Olen pyrkinyt vähentämään kategoriassa "yleinen höpinä höpisemisen ilosta" olevia juttuja ja pyrin siihen edelleen. Ulkoasua muutan aina kun sille päälle satun, koska Tuunarin sivupohjista löytyy niin paljon hienoja pohjia. Kiitos niistä .

 
Ha-haa, kielioppi-pilkuviilaaja-minä löysi haasteesta hauskan jutun "jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat." 
 
Joten minun tehtäväni ei olekaan jakaa tätä eteenpäin, vaan tämän voi käydä ottamassa se joka mielestään sen ansaitsee . Älkää nostako rimaa liian korkealle, koska minun ainakin minun mielestäni te kaikki jotka täällä käytte lukemassa minun juttujani, olette tämän tunnustuksen ansainneet.
 
Ihanaa viikonloppua kaikille .