Voitin Virpin blogin arvonnassa ja tänään saapui odotettu paketti.

 

Paketissa oli kaksi ristipistotipua, konttineulesukat, lankaa ja itsetehty kortti. Olen ihaillut Virpin ristipistotöitä, joita en itse osaa ollenkaan. Nämä tiput ovat aivan hurmaavia. Olen myöskin ihaillut Virpin blogissa olleita sukkia, mutta enää minun ei tarvitse kuolata niitä netissä vaan voin katsella niitä jalassani. Nämä sopivat kuin olisivat minulle tehdyt. Korttikin on - tietysti - itsetehty enkä voi kuin ihmetellä Virpin monipuolista käsityötaitoa.

Olet kyllä niin oikeassa, kun kirjoitat kortissa, että minun on aika kokeilla puuvillalangan tuntua. En ole heinäkuun jälkeen tehnyt puuvillasta muuta kuin tiskirättejä. Lähettämäsi ihanuus (Novita Luxus Cotton) ei kyllä päädy tiskiräteiksi, vaan ehkä juuri ehdottamiksesi sytomyssyiksi.

Suurkiitos sinulle, Virpi, hienosta paketista